Wat vinden de klanten van Wubben?

Home » Wat vinden de klanten van Wubben?

In april van dit jaar hebben wij een klanttevredenheidsmeting gehouden onder al onze klanten. Buiten het feit dat deelname aan de enquête een mooie cadeaubon kon opleveren, hebben velen van u de moeite genomen de enquête in te vullen. Ruim voldoende inzenders om een representatief en betrouwbaar beeld te geven van wat onze klanten van ons vinden. Daarvoor onze hartelijke dank. Wat erg hoog scoorde was

de werkwijze van onze chauffeurs en de netheid en snelheid van werken bij het ophalen van het afval. Dat scoorde een dikke 8 op een schaal van 1 tot 10. Ook de verwerking van de opdracht en de snelle betaling werden goed gewaardeerd. Opvallend is ook het grote aantal klanten dat aangeeft ons aan te bevelen bij anderen. Al met al kunnen we constateren dat u erg tevreden bent over onze dienstverlening.8578681-klanttevredenheid-enquafa-teformulier-met-checkbox-marketing-concept-weergegeven

Goede beoordelingen krijgen is natuurlijk erg mooi. Daar doe je het onder andere ook voor, maar de enquête is vooral bedoeld om die punten boven water te krijgen waar het nog niet helemaal gaat zoals u dat wenst. Dit zijn de punten die wij aanpakken om u in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn. En punt ter verbetering is de communicatie. Hoewel die ook nog met een 7 werd gewaardeerd. Maar ook gezien de opmerkingen die u plaatste bij de vraag “wat kunnen wij verbeteren” vinden wij dit een punt om aan te pakken.

Na enkele weken van voorbereidingen gaat u nu merken dat wij met uw opmerkingen aan de slag zijn gegaan. Het starten van deze nieuwsbrief is daar al een eerste teken van. Ook de nieuwe brochure over ons bedrijf en wat wij doen is een gevolg van de enquête. Een aantal van u heeft de brochure al ontvangen van de chauffeur. Daarnaast zullen wij met een aantal van u contact opnemen naar aanleiding van uw opmerking(en) in de enquête. Verder willen wij uw gegevens up to date en compleet maken in onze bestanden, zodat wij directer en beter met u kunnen communiceren. Daarvoor heeft de chauffeur een formulier bij zich met het verzoek of u dat in wilt vullen, terwijl hij uw afval laadt. Alvast hartelijk dank voor uw medewerking daarin. Via deze nieuwsbrief houden wij u op de hoogte van de vorderingen.

Plan direct een ophaalmoment, of vraag eerst een offerte aan.